2007年11月9日 星期五

Lunch @百人一朱

今日因為係大小姐學校的校運會翌日 ,所以佢唔駛返學 ,咁橋重係佢生日,加埋老爺放假,因此可以同佢食 Birthday Lunch 喇!

我地走左去愉景新城的百人一朱食午餐,因為去到都成兩點,返工的都返晒工,所以都好“吉”下。

估唔到佢地 d Set Lunch 都無咩加價,以咁o既價錢,有咁o既環境同食物,我覺得都好抵囉!

我地叫左三個 Set Lunch 連餐飲,找數 $150 都唔駛,OK 啦!


張相就矇左 d ,但呢個係我的至愛 “天婦羅飯定食” ,多種蔬菜炸物,加上兩隻炸蝦,好好味。重有一碗烏冬同一個雜菇雞粒前菜,太豐富喇!

我最後都無食到個烏冬,大小姐消化埋。


大小姐叫左“天婦羅蝦味噌汁凍烏冬 & 特色太卷” ,個點烏冬的汁有好香的芝麻味,重加埋蟹籽同海膽太卷 & 味噌湯,結果就係全部俾大小姐清理埋。(除左 d 小小的海膽,因為我們這一家都不愛吃魚生。)


老爺就 order 左呢個“滑蛋雞飯定食” ,佢一樣有烏冬同前菜,佢話多到差 d 食唔晒,個飯好味,烏冬佢就更加鍾意啦!(呢幅相係佢影,所以特別唔靚,嘻!)



沒有留言:

張貼留言