2007年11月15日 星期四

深圳半日遊

尋日一早送左大小姐返學後,就同老爺去左葵芳葵涌廣場的大家樂食早餐,因為我地重有地鐵 d 免費早餐 coupon 未用晒,咁抵,唔好浪費。

食飽飽後,就嚮葵芳坐巴士入沙田,然後就坐火車去深圳。 

差不多十點半就到左深圳, 今次其實都係無咩特別地方想去,只是無無聊聊,行行企企咁啦,既然行行企企,咁咪坐地鐵去左東門囉……

時間尚早,人流唔多。


我地周圍轉,買得最 happy 就係嚮百佳買日用品, 雖然人民幣升值,但都重有平的東西。

重有就係嚮 d 舖頭仔,買左少少文具俾大小姐,有好多香港都見過,但呢度就平好多。

行到食 lunch 時間,今次唔嚮東門食, 我地再坐地鐵到大劇院站的萬象城,o個度好大,我地都係第一次來,似行緊 LandMark,又似行緊台北o既 101 大樓。

我地去左味千拉麵 , 味道同香港差唔多,價錢就七折左右啦。


之後,我地見重有 d 時間,就走左去行 Ole,呢處似 CitySuper,價錢一 d 都唔平呀。不過都有購物,重買左 d 蒜蓉飽,返到屋企用焗爐焗一焗,超正。


為免遲過大小姐放學時間, 我地三點零就坐的士去皇崗,然後坐直通巴士返荃灣,嚮巴士上就接到大小姐的電話話放學,o岩o岩趕得切,早過大小姐返屋企。嘻!嘻!

沒有留言:

張貼留言