2007年11月3日 星期六

灣仔書展

尋日走左去中環同老爺食 lunch,其實都幾怕 lunch hour 嚮中環的人潮,有 d 透唔到氣的感覺,可能因為無做中環人成五年咁耐喇!

我地去左食粥,重要係大牌檔o個隻,因為我覺得呢 d 正統 d 囉。

食飽飽,就嚮呢個咁熱鬧的地方行左一陣,拍下拖咁啦。

跟住,老爺就繼續返佢o既工,我就繼續我o既忙碌 。

我走左去灣仔修頓球場,是關o個度有個書展。全場分為三個主區:十元區、五折區同八折新書區。以我呢 d 師奶性格,停留得最耐梗係十元區啦,呢處亦係全場最多人。不過雖然話係十蚊咁平,但係 d 書都無欺場 ka,有 d 重係 2006 年先出喱!書的種都唔少,小說、食譜、旅遊、CD同不少工具書等。

我都買左幾本十蚊書,買得好 Happy 囉 !

重有入場記得 keep 住張入場卷,有張五蚊 coupon,嚮八折區買書可以加埋o黎用。

書展開三日至11月4日。


沒有留言:

張貼留言