2013年9月5日 星期四

Hello Kitty 走過獅子山下 @ 朗豪坊

終於找到時間去影這只貓貓

今年主題有懷舊 feel

個人覺得比以往的更有特色,好喜歡!


天星碼頭:



























 
人力車:

















 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
大舞台:



懷舊酒樓:
























 
照相舖:
























 
飛機欖:
 























 
大牌檔:


電車站:
























 
跑車:













2 則留言:

  1. 我都有影...影時人山人海..冇你冷清清@.@..

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我分咗兩個時間去影,早上十點左右去影第一次,那時全部攔住,所以冇人,影完食早餐,之後十一時多再影近攝,所以睇上去好多景都冇人,呢個係我影Kitty累積既經驗呀,哈哈!P.S.點解我追蹤唔到你嘅?你點加我架?

      刪除