2007年10月26日 星期五

怪人?

常常感覺自己有點怪, 好多時候所思所想所喜好的都與人不同,總之,就不是“大路”。以下都是一些例子: 

1. 以前當好多人鍾意鄭少秋時,我就偏愛劉松仁; 

2. 四大天皇時期,個個前呼劉華,後擁天濛光,我就只要城城(一愛17年直至今時今日);

3. 當大家都迷上木村拓哉,我會選長瀨智也(會為他不夠紅而不甘心); 

4. 同一屋簷下,所有朋友都愛二佬褔山雃治,我就只看大佬江口洋介; 

5. Leslie、Alan 通通都唔聽 ,獨聽 Kenny Bee;  

6. 老友推介的日、韓、台劇,十套有九套都唔鍾意(咁都有一套 OK,好多一套加埋,都有唔少);

7. 好多時朋友看不過眼的事,我覺得不需要太執著,會用兩個角度睇,想想自已想想對方,好多時就不再介意;

8. 當好多人要 2012 普選,我就覺得沒所謂,最緊要活在當下,生活無憂; 

9. 當民調話 Anson Chan 會贏,我會覺得世事無絕對,Regina Ip 未必會輸……  

以上種種,或者我未必是與別不同,但可以肯定是少數,唔通因為由細到大都鍾意“包拗頸”?



沒有留言:

張貼留言