2007年10月4日 星期四

九月份的生日聚會

上個星期六,一班老友記去左葵芳“潮館”食晚飯,呢餐係幫阿 Maggie 慶祝生日,貪佢夠近。

其實o個晚我地都無叫咩特別菜式,都係家常小菜:川椒雞、金銀蛋莧菜、蠔仔餅、荔芋鴨……佢地 d 菜都 ok,志左坐埋一齊聚下舊咁啦,因為人太多啦,所以我都無影相。

至於 d 甜品,我地叫左雷沙湯丸、水晶飽同芋泥,除左個芋泥, Joanna 話好正外(我無試,太甜喇!),其他都唔係好掂,雷沙湯丸好“林”,個水晶飽 d 皮又太硬,認真麻麻囉!

由於用 AIG 信用咭找數有九折重有兩味小菜係 $28,所以呢餐就超經濟,八個人,都係食左 500 零蚊,好抵。

P.S. 好多謝 Maggie,佢生日竟然送上禮物俾我地。

呢個錦盒係佢嚮蘇州買的手信,好精緻。



呢 d 香口珠,係佢阿寶貝仔放暑假,o係美國帶返o黎,咁多味道,有排食。


沒有留言:

張貼留言