2017年2月5日 星期日

執平貨

掃平嘢?我鍾意,特別係食得嗰啲,哈哈,冇辦法,邊叫我咁為食。

所以好喜歡周不時行下大型超市或者日式百貨,而家仲多埋各大大小小零食連鎖店。

新年過後,好多賀年糖果餅干都會割價速銷,有啲禮盒裝比平時散賣的更抵,糖果朱古力就唔敢食太多,不過餅干可以當下午茶小食,所以我呢個c9最鍾意就係過完年行超市。

話時話,賣得特別平嘅好多時都係快到期,但自己一向都對呢個唔會太緊張,因為多數其實都係 “Best Before”,咁冇理由2月1號到期,2月2號就唔食得囉,最緊要係打開試過ok

上星期五和姊妹飲早茶,飲完早茶大家行下一田,就見到有好幾款割價速銷嘅食品、飲品……日本醋、日本即食麵、日本綠茶……平到唔敢相信,當然都係快到期,最後我哋買咗日本綠茶($5),我仲買咗5包裝即食麵($5),綠茶後來更比其他客人掃剩兩包囉!(綠茶返到屋企即放入雪櫃,保質時間可以更長~

之後自己又行咗去千色店,又有平嘢執,$6桶小餅干,$9.9兩支1公升果汁,重點係全部都仲有幾個月先到期,平到笑,返屋企試咗支橙汁,都好ok喎~


其實速銷只要賣得平,好多時就算快到期,又或者從未試過嘅新品牌好多人都會願意幫襯,總好過過哂期丟棄咁浪費啦!






沒有留言:

張貼留言